W 2020 roku wystartowała na świecie międzynarodowa kampania społeczna Stand Up Sprzeciw się molestowaniu w miejscach publicznych. Działania zainicjowane przez L’Oréal Paris rok później ruszyły również w Polsce. Projekt powstał w oparciu o badania Ipsos, z których wynikało, iż 84%* kobiet w naszym kraju doświadczyło molestowania w przestrzeni publicznej. W 2023 roku na zlecenie L’Oréal Paris, instytut Ipsos ponownie sprawdził, czy temat ten jest niezmiennie jednym z najważniejszych problemów z jakimi mierzą się kobiety w dzisiejszych czasach. Jak wskazują nowe badania, kształtowanie świadomości publicznej w temacie molestowania oraz jak reagować na jego przejawy w przestrzeni publicznej, to nieustająco palący problem. Dlatego też w tym roku do projektu dołącza nowy partner – fundacja Feminoteka, która jest najprężniej działającą organizacją walczącą z przemocą seksualną w naszym kraju.
Więcej przeczytasz tu: https://kobieta.wp.pl/fundacja-feminoteka-partnerem-kampanii-loreal-paris-i-miedzynarodowej-organizacji-right-to-be-stand-up-sprzeciw-sie-molestowaniu-w-miejscach-publicznych-7034914356325056a