Prezentacja złotego wibratora w kanałach społecznościowych marki YES miała być prima aprilisowym żartem i jednocześnie przełamaniem stereotypów, które narosły wokół używania tego rodzaju gadżetów. Reakcje internautek na tę wiadomość były jednak tak entuzjastyczne, że firma postanowiła urzeczywistnić swoją obietnicę. W sierpniu rozpoczęła współpracę z marką Womanizer – producentem wysokiej klasy stymulatorów z technologią Pleasure Air ™, dzięki której osiągnięcie przyjemności jest wyjątkowo łatwe. Ponadto Womanizer, podobnie jak YES, angażuje się w destygmatyzację masturbacji i seksualności oraz dąży do pozbawionego wstydu dialogu na temat spełnionego życia seksualnego.
Więcej przeczytasz tu: https://kobieta.wp.pl/marka-yes-zamienia-prima-aprilisowy-zart-w-realne-dzialania-juz-w-sierpniu-wprowadza-do-sprzedazy-limitowana-serie-stymulatorow-i-bransoletek-oh-yes-6928771482946304a