Frances Gerety nie spodziewała się, że pewna bezsenna noc 1947 roku na zawsze zmieni jej życie. Była młodziutką copywriterką, której agencja reklamowa N.W. Ayer & Son powierzyła zadanie stworzenia sloganu dla jubilerskiego hegemona – przedsiębiorstwa De Beers. Zrezygnowana, na stosie zmiętych kartek naskrobała najprostsze hasło, które wykiełkowało jej w głowie. Stało się nieprzemijające, jak minerał, którego dotyczyło. Postawiła tezę: „A diamond is forever”.
Chryzantemy to jedne z najpopularniejszych kwiatów, które stawiamy na grobach naszych bliskich przy okazji Wszystkich Świętych. Kiedy przekwitną i zmarnieją, najczęściej po prostu je wyrzucamy. Okazuje się, że to duże marnotrawstwo pieniędzy – kwiaty możemy je spokojnie wykorzystać.
Katarzyna Kotula pojawiła się w programie „Graffiti”. Gościni podkreśliła, że chciałaby, aby ustawa o związkach partnerskich została wprowadzona w Polsce jak najszybciej. Z tej okazji złożyła też pewną deklarację.
Syn Edyty Górniak i Dariusza Krupy skończył 18 lat i z tej okazji otrzymał od matki wyjątkowy prezent – możliwość nagrania teledysku. Młody…
Nie milkną echa po zakończeniu przez Polsat współpracy z Katarzyną Dowbor. Niespodziewane zwolnienie prezenterki skomentował Maciej Pertkiewicz. Teraz głos zabrał Wojciech Strzelczyk. Architekt wyznał, jak Dowbor zachowywała się na planie.
Joanna Moro to aktorka, która zasłynęła tytułową rolą w serialu „Anna German”. Pochodzi z Litwy, ale razem z rodziną mieszka w Warszawie. Do…
„Szanghajski uścisk”, nazywany też „baltimorskim chwytem” lub „chińskim objęciem”, to technika seksualna, która ma swoje korzenie w starożytnych Chinach, Indiach i kulturze arabskiej. Ta metoda nie tylko intensyfikuje doznania podczas orgazmu, ale również pomaga w walce z przedwczesnym wytryskiem.
Klaudia Halejcio już przygotowała stylizacje na święta. Aktorka zdecydowała się na długie kozaki i sukienkę z efektem „wow”, którą później wymieniła na model z nietypowymi rękawami. Trudno zdecydować, która opcja podoba nam się bardziej. A tobie?
Miłość nie zna granic – z takim hasłem sieć perfumerii Sephora celebruje tegoroczne święto wszystkich zakochanych i zaprasza do swoich sklepów tych, którzy poszukują kosmetycznych upominków dla najbliższych. Z okazji zbliżających się Walentynek, w perfumeriach Sephora czeka superoferta cenowa: wybrane produkty makijażowe i pielęgnacyjne od 99 zł, a zapachy od 249 zł. Oferta obowiązuje do 14 lutego w perfumeriach stacjonarnych i na sephora.pl.
Były popularne w latach 70., dziś wracają w glorii chwały. Denimowe komplety w odcieniu spranego błękitu są równie wygodne jak dres do joggingu, ale nie mniej stylowe jak garnitury damskie na wesele. Nie wierzysz? Przekonaj się sama.